2014. 06. 10.

Díj

Kedves olvasóim!

Hűha, ma megkaptam életem első díját, amit nagyon szépen köszönök Lizzie-nek! :)

Továbbá szeretném megköszönni a mai brutál magas látogatottságot, és a pipálásokat! A blog életében a mai az egyik "legforgalmasabb" nap, 100+-al! Fantasztikus érzés, köszönöm! <3


A szabályok: 
Írj magadról 11 dolgot!
Válaszolj 11 kérdésre!
Tegyél fel 11 kérdést!
Küldd el 11 embernek!



Nos, lássunk neki! :)


11 dolog rólam:
- 150 cm magas vagyok.
- Októberben 20 éves leszek. 
- Van egy bátyám, akit mindenkinél jobban szeretek és tisztelek.
- Életem első szerelme Deryck Whibley volt.
- Tavaly augusztus végétől október végéig Finnországban tanultam, és nagyon hiányzik.
- Allergiás vagyok a macskákra.
- Laktózérzékeny vagyok.
- A nyáron harmadjára megyek vissza dolgozni ugyan arra a helyre. :)
- Sírtam a Csillagainkban a hiba c. könyv olvasása közben.
- Imádom a Star Wars-t és a szuperhősös filmeket.
- A családom és a barátaim közül sokan szétszóródtak a világban, ezért ritkán tudok velük beszélni.




Válasz a 11 kérdésre:
Van példaképed?
Példaképnek nem igazán hívnám őket, inkább vannak olyan emberek, akikre felnézek. Közéjük tartoznak többek között a One Direction tagjai is (és nem az őrült rajongás miatt, hanem amiatt, amit megtesznek másokért!), de akire a leginkább felnézek, az a bátyám.

Mi a kedvenc ruha/cipőmárkád?
Ha csak azt nézzük, amit meg is veszek magamnak, akkor nem igazán van olyan, de élek-halok a Vans authentic cipőkért. (Jézusom, és idén Beatles-ös és StarWars-os special edition-ök vannak!!*-*)

Milyen munkát szeretnél, ha felnőtt leszel?
Jelenleg vendéglátást tanulok és mindenképpen szeretnék ennél maradni a jövőben is. :)

Van valami életcélod?
Megtanulni még legalább 2 idegen nyelvet, egyszer visszautazni Finnországba, lediplomázni, boldognak lenni. Azt hiszem tényleg sablonos vagyok. :D

Van háziállatod?
Jelenleg nincs, de kb 4-6 évig tartottam afrikai óriáscsigákat, és szeptemberben azt tervezem, hogy bevállalok megint egy kis családot. :)

Van kedvenc sportod?
12 évig versenyszerűen táncoltam, tehát a tánc egyértelmű, de kedvelem a jégkorongot és a focit is. :)

Mit ennél életed végéig?
Nem hiszem, hogy lenne olyan étel, amit olyan sokáig (legalábbis remélem, hogy ez sok időt foglal magába!:D) tudnék enni, de talán a málnát unnám meg a legnehezebben! :)

Ha lenne három kívánságod, mi lenne az? (nem mondhatod azt, hogy végtelen kívánságot kérnél :D)

  1. Szeretnék találkozni a keresztapukámmal. (Sydney nagyon messze van.) 
  2. Szeretnék egy macskát, akire nem lennék allergiás, pufi lenne és végtelenül lusta. Úgy hívnám, hogy Pitagorasz. :D 
  3. Szeretném, ha a családom és a barátaim boldogak lennének. 
Van olyan személy, akinek mindig meg akarsz felelni?
Ez egy nagyon rossz tulajdonságom, de igen, van.

Ha találkoznál az egyik példaképeddel, akkor mit csinálnál?
Nem jönne ki hang a torkomon, és szinte biztos, hogy egy rám jellemző "kellemes" szituációban találnám magam. A szerencsétlen illető (Niall Horan, hölgyeim és uraim) pedig majd' megpukkanna a nevetéstől. :D

Mi a kedvenc tantárgyad? (kifogytam a kérdésekből >.<)
Gazdaság, turizmus, angol. Régebben éltem-haltam a kémiáért és szerettem a bioszt is! :)


11 kérdés tőlem:
  1. Melyik tulajdonságodra vagy a legbüszkébb?
  2. Hová utaznál a legszívesebben a nyár folyamán?
  3. Melyik az a tudományág, amelyik a legtávolabb áll tőled?
  4. Hány testvéred van?
  5. Ha most azonnal megismerhetnél bárkit, ki lenne az? (Néha olyan butaságok jutnak eszembe. Bocsi!)
  6. Hogyan vélekedsz a tetoválásokról és a testékszerekről?
  7. Mi volt az utolsó film, amit megnéztél?
  8. Szoktál könyvet olvasni? Ha igen, milyen témájúakat?
  9. Mi volt a legutóbbi kitűzött cél az életedben, amit sikerült elérned?
  10. A természetes vagy a festett hajat részesíted előnyben?
  11. Mi az első emléked a legjobb barátoddal/barátodról?

11 9 bloggerina, akiknek tovább küldöm a díjat:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése