2014. 06. 22.

Díj No.2

Sziasztok Kedveskéim! :)


Hogy micsoda? Még egy díj! Köszönöm szépen OneWhovian-nak! :)

xx Lu



  • írj 11 dolgot magadról
  • válaszolj 11 kérdésre
  • küldd tovább 11 embernek






11 dolog rólam:
- Teljesen Youtuber-függő lettem.
- Szerény véleményem szerint Tyler Oakley a világ egyik legcsodásabb embere.
- Nem voltam soha sem 'anya kislánya', nagyon sok probléma volt velem, mert rengeteget verekedtem.
- Előbb tanultam meg, mit jelent az 'olajcsere', mint azt, hogy 'szájfény', a családom legnagyobb örömére.
- 14 éves koromig nem volt sok lány barátom ( összesen 2 ), mindig inkább fiúkkal lógtam.
- Amikor csalódok az emberekben, megnézek egy Disney mesét.
- Gasztronómus szeretnék lenni.
- Mindig 4,3 fölött volt a tanulmányi átlagom, de a magatartásom 13 évig volt 3-as :D
- Még sosem tudtam végig nézni az Oroszlánkirályt.
- Képes vagyok a saját árnyékomtól is frászt kapni.
- Az egyik kedvenc könyvem a Galaxis útikalauz stopposoknak! 

Válasz a 11 kérdésre:
1.Mit fogsz csinálni nyáron?
- Dolgozni, dolgozni, blogolni, dolgozni. Még élvezem az utolsó szabad hetem, elmegyek az érettségimért, megpróbálok lazítani, és mielőtt leköltöznék két hónapra a munkahelyemre, még elmegyek bulizni az egyik barátnőmmel.
2. Van tévéd a szobádba? Ha van mit nézel rajta gyakran?( csatorna,sorozat,műsor)
- Nincs. Régebben volt, de amióta nem működik a PS-em, azóta nem használtam, úgy hogy valahova elkerült tavaly a távollétemben. De ha tévézek, akkor általában csak a BBC-t nézem, a Discovery-t meg az MTV-n az Awkward c. sorozatot.
3. Hiszel a nagyláb létezésében?És ha igen, még mikben hiszel? (szellem,UFO stb.)
- Nem, semmi ilyesmiben nem hiszek, szerintem minden ehhez hasonló megtévesztés csak tudomány. :)
4. Van testvéred? Ha van, hány?
- Van egy bátyám. 
5. Idegesít ha valaki előtted böfög?
- Mint már említettem, van egy bátyám.:D Nem idegesít, hozzászoktam, fiúk közt nőttem fel.
6. Szereted a macskákat? Ha igen miért?
- Szeretem őket, mert a kutyáktól félek, és elég nagy hatással volt rám a Macskarisztokraták c. mese anno, de sajnos allergiás vagyok a macskaszőrre, így sajátom nem lehet.
7. Járnál Louis Tomlinsonnal? Ha nem akkor kivel járnál az 1D-ből?
- Who wouldn't? Nem, amúgy nem tudom. Túl "öreg" vagyok ahhoz szerintem, hogy ilyeneken agyaljak, és bár sosem tagadtam, hogy Niall a kedvenc tagom, mind az öt fiút egyformán tisztelem.
8. Mennyire szereted/szereted-e egyáltalán a(z) One Direction-t?
- Nagyon szeretem őket. :)
9. Matt Smith vagy David Tennant? (Ha nem ismered nézd meg képen őket!)
- Erre sajnos rá kellett gugliznom, így csak korlátozottan tudok véleményt alkotni. Nagyon érdekes embereknek tűnnek, nem úgy néznek ki, mint az átlagos amerikai/"bármifélenagyvilági" színészek, de első látásra David Tennant a szimpatikusabb (egy hajszálnyit!)
10. Mi a kedvenc számod( Zene)?
- Gyilkos kérdés. Kb az összes rock és punk albumomat fel tudnám sorolni, de ha nagyon muszáj választani, akkor mindenféleképpen a Sum 41- Still waiting-re szavaznék, mert ahhoz fűződik a legtöbb emlékem. :)
11. Ki a kedvenced az SzJG-ből? Ha nem ismered akkor... na mindenki ismeri.
- Röstellem magam, de nem ismerem, és eddig azt sem tudtam, hogy mi ez. 1000 bocsánat:(

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése