2015. 01. 13.

Díj No.5.

Sziasztok!



Drága Sophie V. megörvendeztetett egy díjjal, amit ezúton is nagyon szépen köszönök neki! :)


10 dolog rólam:

- Szeretnék megtanulni németül.
- Régebben írtam naplót.
- Untatnak a magasságommal kapcsolatos viccek.
- Szeretem a sci-fi-t.
- Nem függök sorozatoktól.
- Tavaszig meg akarom csináltatni a 3. tetoválásomat.
- Ott leszek a bécsi 1D koncerten.
- Sokszor én vagyok az "utánfutó barátnő", akit csak akkor ismernek meg, ha nincs egyedül a folyosón, és a "csinos lány barátja"-ként tartanak számon.
- Minimum negyedik generációs elvált szülők gyermeke vagyok (minden házasság a férj hűtlensége miatt bomlott fel...lol)
- Imádok annyi idős lenni, mint amennyi most vagyok, legszívesebben meg sem öregednék.


Válaszaim:

Ha lenne egy kívánságod, mi lenne az?
Ez egy jó kérdés. Azt hiszem, minden, amire jelenleg vágyom, az a jó/jobb idő. :)
Van új évi fogadalmad?
Sosem tettem még újévi fogadalmat, és idén sem - valamiért nekem mindig kimegy a fejemből. :D
Van olyan város, amit szívesen meglátogatnál?
Rengeteg! Az utóbbi időben döbbentem rá, mennyire szeretek utazni, és ahhoz képest milyen kevés helyen jártam. A kedvenc könyvem helyszíne Debrecen, tehát oda (még)egyszer el szeretnék jutni a közeljövőben, aztán ott van még Sopron, Pécs és környéke, Szeged, Szekszárd. A külföldi városok közül Stockholm, Koppenhága, Oslo, Helsinki, Szentpétervár,Moszkva, Novgorod, meg úgy nagyjából a fél világ. Egyszerűbb lenne felsorolnom, mi az ami annyira nem vonz. :)
Melyik a kedvenc évszakod? Miért?
Az ősz. Egyrészt, mert októberi születésű vagyok, másrészt szeretem, mert nem túl meleg, de nem is olyan hideg. Nyáron a hőgutától, télen a fagyhaláltól félek, a tavasznál pedig szebb. :D
Mikor kezdted a blogolást?
2014.május.
Milyen témájú blogokat szeretsz olvasni? FanFiction-t vagy nem FanFiction-t?
Ha csak és kizárólag blogról beszélünk, akkor "fanfictiont", mert emellett relatíve sok könyvet olvasok, azok helyettesítik a "nemfanfictiont". Ennek ellenére szívesen olvasnék teljes mértékben fiktív blogot, de még nem igazán találtam olyat, ami tényleg megfogott volna, és végig tudtam volna olvasni.
Van kedvenced?
Van egy pár, de a #1 továbbra is Nessa- Angel c. blogja. 
Melyik bloggerinára nézel fel leginkább?
Azt hiszem mindegyikre, akit egy picikét is ismerek, mert mindannyian iskola és egyéb kötelezettségeik mellett csinálják azt, amit, időt és energiát nem sajnálva írnak, szerkesztenek, és noha előfordul, hogy valami közbe jön, sosem éreztetik az olvasóikkal, hogy ez csupán apróság. Mind megbecsülik azokat, akik követik a munkásságukat, és nem hagyják, hogy bármi magyarázat nélkül maradjon, még akkor sem, ha igazán nincs arra szükség.
Szerinted mi a legnehezebb része egy történet megírásának?
Elkerülni a kliséket, a várható szituációkat, megfelelően beszéltetni a karaktereket. 
Tervezel később komolyabban is foglalkozni az írással?
Nem, már egészen más terveim vannak. Nekem már nem igazán kell gondolkodnom azon, hogy "mi leszek, ha nagy leszek". :)


Most nem tudom senkinek sem tovább küldeni, de minden bloggerina olvasóm érezze a sajátjának is. <3

Ne feledjétek, hamarosan felkerül az utolsó rész! :))


Legyetek rosszak! ;)

xx Lu

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése