2014. 12. 25.

Díj No.4

Drágaságok!



Először is, szeretnék ismételten boldog ünnepeket kívánni, és nagyon remélem, hogy mindenkinek egy csodálatos karácsonyi estében volt része, és pihentető napoknak néz elébe!
A mai bejegyzésem- mint ahogy a címéből is kiderült már- egy újabb díj, szám szerint a 4. miatt jött létre, amit nagyon , de még annál is jobban köszönök Shannonnak! :)
Mindenek előtt azonban pár dolog.
Kedden 250 megtekintése volt a blognak, és én majdnem elájultam! Nagyon szépen köszönöm.<3
Oldalt kitettem egy képet, és azt hiszem, nem árulok el nagy titkot, ha megosztom veletek: a következő blogom a Vindictive címet kapta, de ennél többet még nem szeretnék elárulni!;)
És mint tudjátok, Louis most már bizony 23 éves. :)
Isten éltessen sokáig, BooBear. <3






10 tény rólam:
  •  Mostanában csak könyvvel a kezemben / táskámban mentem mindenhova.
  •  A legpontosabb magasságom: 149.7 cm
  •  Ebben a félévben kereken 4,5 lesz az átlagom (legrosszabb esetben).
  •  6. éve járok a jelenlegi iskolámba.
  •  Zöld szemem van és gödröcskéim, mégsem vagyok Harry Styles.
  •  A lapot / füzetet elforgatva, fentről lefele, szinte függőlegesen írok.
  •  Imádok korizni, de az elmúlt években nem jutottam el egy jégpályára sem. ( Az iskolámtól 10 percre van egy, de még oda sem.)
  •  A névnapomon van a telefonom "születésnapja".
  •  Mindig azt mondom mindenkinek, aki kérdezi, miért nem megyek férjhez, hogy nekem csak a hasam akar férjhez menni, mert nem tudok főzni.
  •  Még sosem voltam szerelmes, és csak egyszer csókolóztam, részegen, külföldön, egy pocsék buliban, és azóta sem emlékszem rá, csak a srácra, mert bejelölt Facebookon. (??)

Az én válaszaim:

1. Írj öt dolgot, amit szeretsz a karácsonyban!
- Utálom a Karácsonyt. Sajnálom, de tényleg így van, viszont régen nagyon szerettem, hogy a népes családunk a nagyszüleim vidéki házában összegyűlt, a vacsora és az ajándékozás után pedig az összes unokatestvéremmel és a bátyámmal egy szobában aludtunk, jóformán egymás hegyén-hátán.
2. Írj öt dolgot, amit kevésbé szeretsz a karácsonyban!
- A fennforgást, a türelmetlenkedést, a tömeget (azt máskor is gyűlölöm), az anyagiasságot, és a giccses / ízléstelen díszítéseket.
3. Van kedvenc karácsonyi zenéd? Ha, igen, akkor mi az?
- ×
4. Mit csináltál eddig a szünetbe és, mit tervezel még?
- Az egyik legjobb barátnőmmel találkoztam, segítettem anyukámnak sütni / főzni, becsomagoltam az ajándékokat. A későbbiekben pihenni fogok, írni, olvasni, rengeteget tanulni, dolgozni, találkozni másik két barátnőmmel, Szilveszterkor virrasztani, és még többet tanulni. :)
5. Miről szólt az a blog, amit legelőször olvastál? Visszaolvasva milyennek tartod?
- Ha jól emlékszem, egy lányról, aki a munkája által megismerkedett Harryvel, összejöttek, majd később volt egy kis nézetletérésük, mert a főszereplő lány nem merte bevallani, hogy nem a gazdag negyedben lakik. Harry természetesen nem foglalkozott ezzel, és büszkén mutatta be a lányt a családjának, majd Sophiet elrabolták az elutazásuk másnapján.
Sajnos a történet írója nem hajlandó folytatni a blogot. (Igen, Tamara kedves, ez célzásnak számít. :D)
A legőszintébben állíthatom, pihent annyit a történet, hogy jó érzéssel "le lehessen porolni", ugyan egy kicsit át kell nézni az eddig feltöltött részeket, szabadon lehetne élni a szövegszerkesztő funkcióval, de akármennyire is szeretném, hogy folytatódjon, nem rajtam múlik. Szerettem azt a történetet, mindig is emlékezni fogok rá, de ha az írója nem szeretné folytatni, vagy esetleg nem tudja, hogyan, akkor én nagyon kevés vagyok. :)
6. Van olyan blog, ami az elejétől fogva nagyon megfogott? Ha, igen melyik az?
- Nessa Angel c. blogja.
7. Hordasz rendszeresen valami ékszert?
- Egy ezüst nyakláncot, amit még apukám kapott a nagynénjétől születésekor ( 4 nap különbség van az ő születésnapja és az enyém között, ugyan az a csillagjegyünk, és az van a medálon.), és a fülbevalóimat, amiket a testvéremtől kaptam. :)
8. Félsz valamitől?
- Pókok.
- Sötétség.
- Mélység.
- Magasság.
- Egyedüllét.
- Tömeg.
- Hosszútávon való buszozás.(?)
- Bohócok.
- Részeg emberek.
- Túl kedves férfiak.
- Túl agresszív férfiak.
- A szembe szomszédunk.
- Az alsó tagozatos osztályfőnököm.
- Horror filmek.
- Tű.
- Vér.
- Hányás.
- Különböző trópusi betegségek, amiknek esélye sincs megtámadnia a szervezetem.
- Számomra ismeretlen növények.
- Kutyák.
- Kígyók.
- Krokodil. (Attól ki nem fél!?)
- Az egyik jelenlegi tanárom, aki évek óta egy el sem követett bűnömért sújt le rám minden alkalommal.
- Ételmérgezés.
- Ételfertőzés.
- Attól, hogy olyan élelmiszert juttatok a szervezetembe véletlenül, ami még nem mutatja a romlás jeleit, de bizony már nagyon nem kéne megenni / meginni.
- A nyers sertés és szárnyas húsoktól.
- A madaraktól- kiváltképp az urbanizáció során felbátorodott pesti galamboktól.
- Kisgyerekektől. ( ~ 10-12 év alattiak)
9. Mi volt életed legjobb napja?
- A kérdés az, hogy melyik lesz: 2015.06.10.
10. Egyszerre körülbelül mennyi szót szoktál írni?
- Sosem számoltam még, és mivel nem Windows Office programokat használok, esélyem sincs megszámolni. :D


Az én kérdéseim:

1. Egy körforgalom közepén állsz, akármerre nézel, kijáratok: biztonság, kaland, pénz és a 'könnyebbik út', azaz bármit megtehetsz anélkül, hogy bármilyen következménye lenne. Melyiket választod?

2. Észak vagy dél? Melyik kultúra / klíma / embertípus / gasztronómia áll hozzád a legközelebb?

3. Mit vársz a következő félévtől? 'Januártól túlélek' vagy 'júniusig tanulni fogok' típus vagy?

4. Szakközépiskola vagy gimnázium? Miért épp azt választottad, és miért nem a másikat?

5. Ha csupán színekkel fejezhetnéd ki az elmúlt egy évedet, melyike(ke)t használnád?

6. Jogot formálhatsz egyetlen dologra, amit csak szeretnél: melyik lenne az?

7. Asztrológia: egzakt tudomány, vagy valódi érték, mely megalapozhatja a mindennapjainkat, ill. befolyással bírhat az életünkre?

8. Mi volt a legemlékezetesebb film, amit kár volt megnézned?

9. Ha el kéne képzelned, hogyan látnál engem?

10. Titkolózni valakivel, akit szeretsz, vagy felvállalni egy olyan embert, akivel bátran mutatkozhatsz, de nem vagy képes igazán szeretni őt?



És akiknek a legnagyobb örömmel és szeretettel küldöm:




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése