2014. 08. 24.

Díj No.3

Drága Olvasóim!

Ez a bejegyzés nem másért született, mint hogy a blogom elnyerte a 3.(!!) díját, amit szeretnék megköszönni Croation Sunshine-nak. Őszintén örülök neki, egészen feldobta ezt a pocsék hetet, amit a hátam mögött tudhatok, szóval köszönöm szépen. :)
A folytatással kapcsolatban pedig csak annyit szeretnék írni, hogy keddi napra esik a hazautazásom, ami egy 4-5 órás vonatutat rejt, ezért nem tudom pontosan megmondani, mikor tudom feltölteni a következő részt, de igyekszem (még érdeklődés hiányában sem maradhat el a 16. rész, nem,nem nem!)

Millió ölelés és legyetek rosszak,
xx Lu

 11 fantasztikusan unalmas tény rólam:
  1.  Kaptam egy színes, szilikongyűrűkből készíthető DIY karkötőt egy 11 éves kislánytól, és minden percben jobban tetszik.
  2.  Háziállatként afrikai óriás csigákat tartok.
  3.  Kismillió dologra vagyok allergiás.
  4.  Félek a bohócoktól.
  5.  Az egyik kedvenc filmem a Napsütötte Toscana.
  6.  Idén nem jelentkeztem főiskolára.
  7.  Balkezes vagyok.
  8.  Nyaranta az ország "másik felében" (mármint az otthonomnak nevezett helyhez viszonyítva) dolgozom, minimum 1,5 hónapot.
  9.  Nem él egyik nagyszülőm se.
  10.  Szemüveges vagyok.
  11.  Idegesítőek a lakótársaim, utálom a kiabálásukat és vinnyogásukat hallgatni esténként.


Válaszom a 11 kérdésre:

Mi volt a kedvenc élményed a nyárról?
Nem igazán tudnék ilyet mondani, végig dolgoztam, de remélem az lesz, amikor újra láthatom a testvéremet.
Voltál már horgászni?
Még amikor kicsi voltam, sokat jártam anyukám nevelőapjával.
Mi az a dolog, ami mindig nálad van?
A gyógyszerem és egy ezüst nyakláncom, amit örököltem.
Várod már a sulit? :DD
Igen, hiszen most már azt fogom tanulni, ami tényleg érdekel és szeretem.
Hogy szoktad hordani a hajad? :)) (légyszi, csatolj róla képet)
Anyukám fodrász, tehát elég sokféleképpen hordom. ( Nincs semmilyen képem róla.)
Szereted a sajtot?
Szeretni szeretem, de mivel laktózintoleranciám van, már nem ehetek.
Egy 1-10-es skálán milyennek értékeled a saját blogodat?
Egy erős 3-as, talán 4. (??)
Mi a valaha volt legjobb blog, amit olvastál?
Azy- Angyal az éjben c. blogja, valamint Nessa-Angel c. blogja.
Be mernéd vállalni az Ice Bucket Challenge-t? :DD (ha nem ugrik be, mi az, akkor: http://hu.euronews.com/2014/08/19/ice-bucket-challenge---karitativ-orulet-az-interneten/ )
Biztos nagyon vicces, be is vállalnám, de nem venném fel videora, és soha nem tölteném fel az internetre.
Mit gondolsz Harry Styles-ról? :))
Fantasztikus énekes, és úgy gondolom, emberileg sem utolsó. Remek stílusa van, elég sajátos dolgai vannak, és viccesnek képzelem. :)
Hány éves vagy?
Közel 20. :)


Az általam feltett kérdések:


  1. Mi az az egy dolog, amit soha sem tudnál megbocsátani a családodnak?
  2. Ha egy múltbeli napot újraélhetnél, melyik lenne az?
  3. Mivel szeretnél foglalkozni 5/10/15 év múlva?
  4. Hogyan képzeled el a XXII. századot?
  5. Milyen színű a hajad?
  6. Mi miatt kezdtél el blogolni?
  7. Melyik számodra az a bizonyos film?
  8. Egyedül, vagy társaságban szereted leginkább eltölteni az estéidet?
  9. Érdekel valamilyen szinten a festészet, vagy más művészeti ág?
  10. Hány olyan barátod/barátnőd van, akit a bloggeren keresztül ismertél meg?
  11. Mi a legtipikusabb ismertetőjeled? (Ruhadarab, egyéb külső jegy, belső tulajdonság, grimasz, tipizált mondat, stb..)

Akiknek tovább küldöm a díjat:

Azy- Túl jó megjátszás
Nessa- Everything I wanted, but nothing I'll ever need
Tami- My bucket list
Lizzie- Beside you
Zely- Merényleg magam ellen
Ninon- Álbíná


















1 megjegyzés:

  1. Nagyon szépen köszönöm(: és egy apró megjegyzés: nekem is afrikai óriás csigám van itthon, csupán egy, de akkor is :D xx

    VálaszTörlés