2014. 07. 29.

Ami még elmaradt......

Sziasztok!

Van egy kis elmaradásom, ami igazándiból csak nekem fontos, de gondoltam megosztom veletek, hiszen azzal, hogy megnyertem a legutóbbi versenyt, "kaptam" egy interjút is. Semmi titkolnivalóm nincs, legalábbis ezt tekintve biztosan nincs, ezért kiteszem, ha már mindkettőnknek jó néhány órájába került, mire teljesítettük a feladatot.
Az interjút és a türelmet köszönöm szépen Nettynek!

xx Lu

1. Mióta blogolsz?
Hogy mióta blogolok? A mostani az első blogom, ezt idén május elején indítottam, de előtte társíró voltam átmenetileg az egyik legjobb barátnőm oldalán. (My Bucket List)
2. Melyik a kedvenc blogoldalad?
Több kedvencem is van, de ha ki kell emelnem egyet, mindenképp Nessa Angel c. blogját mondanám.
3. Mi ihletett?
A most futó blogomat egyetlen tumblr-es kép ihlette. Amint megláttam, bevillant a történet alapja.
4. Volt már olyan, hogy nem volt ihleted? Ha igen, mit csináltál?
Volt, persze. Akkoriban épp vizsgára készültem, ezért a tanulással pihentettem ezt az egész írás dolgot.
5. Melyik blogírót tartod tehetségesnek?
 Nessát (a blogjai által ismertem meg a Bloggert és mindenkit / minden általam ismert blogot), valamint Azyt és természetesen a barátnőmet, Tamit, akivel néhány hétig együtt írtam a történetét. De rajtuk kívül tehetségesnek tartom még Ninont is (Feu Ninon Foilot néven blogol).

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése